Monday, February 21, 2011

nEw AGM..!!! bIlEr??

hAhA!!
x sAbAr nAk tggU pEmbUbArAn kElAb sEsI 2010/2011 nIh..
mmg InI sAAt2 yg kU tggU sEtElAh hAnyE bbErApE prOgrAm djAlAnkn..
btUAh rAsErnyEr ddOk dsEbUAh psAtUAn yg dpImpIn OlEh sOErg pEmImpIn yg pAndAi OmOng O..
hAhAhA!!

knApE AkU cAkAP cm2??
yE lAh..
dlU mAsE AwAl2 plAntIkAn..
bErIA2..
sEtiAp AhlI mAjlIs ttInggI AkAn mEngAnjUrkAn 1 prOgrAm..
dAn prOgrAm yg pAlIng mlEtOp skAlI AdAlh prOgrAm yg AkAn dhAndEl OlEh c prEsIdEn..
mAnE tAknyE AkU pAnggIl prOgrAm mElEtOp??
dlU bErApI2 mAsE wAt prOpOsAl..
bElAnjAwAn bErpUlUh2 rIbU rInggIt..
gEmpAk x??
lAst2 sAmpAi OrgAnisAsI nIh dAh nAk bUbAr x nAmpAk prOgrAm pUlUh rIbU 2..
hOhO!!!

ttIbE hArI nIE AkU dApAt msg dr c prEs..
sEtElAh sEkIAn lAmE x dApAt mSg dArinyEr..
msg 2 bbUnyI..
UndI lAh c !@#$%^&*()..
IAitU sAhAbAt bElIAu yg tcAlOn dlm pIlIhAnrAyE kAmpUs..
eeeeuuuuwww~
bolEh kEr kwn dIEr 2 mEmImpIn jgAk??
hOhO!!

hArAp pAsnIh AkU x ddOk lAgI sbUmbUng dbWAh 1 pErsAtUAn yg sAmE..
AkU mOhOn mAAf kEpAdA sEmUA AhlI2 kElAb yg tErnAntI2 prOgrAm dArI Mr. prEs & kUncU2nyEr..
tErImA kAsEh jgAk kpAdA rAkAn2 yg x pUtUs2 mmbAntU dlm mEnjAyAkn prOgrAm kEndAlIAn AkU..
hAhA!!
sEmOgA ktEr AkAn btEmU pEmImpIn yg bArU & bkUAlItI!!
kIhkIhkIh..

4 comments:

akuss_styLe said...

euwwwwwwwwwwwww............ gempak siot....!!
ko r lak jdi mr.press utk sesi depan tgk camne hala tuju organisasi berpuloh ribu ni berjalan.. hoho~~

ethey86 said...

Ohhh..
x pErlU AkU nAk AmbIl AlIh bEndA yg blOm pAstI tErjAdI..
jgAn hAnyE pAndAi mErAncAng mggUnAkn mUlUt..hAhA!!
sEkUrAng2 AkU tAU kEmAmpUAn AkU stAkAt mnEr..
& mAmpU mlAksAnAkn prOgrAm yg Org AmAnAhkn..
drpd yg 'lAEn'..~
pAhAm2 sdAh..
*AkU pOn mAsEh mnAntI prOgrAm sUkAn yg kO pErnAh nAk AnjUrkAn..sApE lAh yg btUAh nAk AmIk AlIh..ExcO sUkAn??
hEhE~

akuss_styLe said...

ceh :p ... skrg nih,hnya ko je yang layak, org lain ak xnampak dah, haha...
ohh~ program sukan ak terkubur mati dah, sejak ak kuo dri u.. hoho~ mustahil kalu ak nk handle dri jauh cenggini.. lgi pon ak tahu kemmpuan ak setakat mana, xterkejar kemampuan ko tuh.. hehe, tggu je la kot2 ada junior yg sudi nk megambil alihnya, kalu xpon, pakat2 la bubar kelab tu dh duk melangau xkemana.. haha~.....

ethey86 said...

sbb 2 tjOk AkU sEOlAh2 ExcItEd mnUnggU pmbUbArAn..
mmg ExcItEd pOn..
AlAh..
ApE slAhnyEr kO AnjUrkAn prOgrAm sUkAn bAdmIntOn ttUp bdAk AccOUnt bAtch AkU..
mEstI bEst kn..
ttmbAh plAk dAnA kO kAn bnyk..
Uhhhhh..
sErOnOknyE kAlO btOl2 tjAdI..
mEstI mErIAh..
try rr..