Wednesday, November 11, 2009

cUtI kU bErmUlA.......

wUhUUUUUUUUU...
InI lA sAAt yAng dInAntIkAn..
AkU dApAt bAlIk dAn mmIlIkI wIfI yg tAnpA sEkAtAn..
nAk hArAp kAt UMT..
lInE cAm hArAm..!!!!!!

fIrstly AkU bErsyUkUr lA bAnyAk2..
AkU dApAt hArUngI fInAl dEngAn kEAdAAn yg mAsEh wArAs..
wAkAkAkAkA..
tEnsEn fInAl kAlI nIh lAEn bbEnOr..
sbAbnyEr..
sEpAnjAng AkU ddOk 1 sEm nIh..
AkU x tAu ApE yAng AkU blAjA..
tAu tAu jEr dA nAk knE jAwAb fInAl..
hAhAhA...
dAn pAlIng mEnghArU bIrUkAn kEAdAAn IAlAh..
AkU & gEng knE fOod pOisOnIng..
gIlEr rr..
sOknyEr ktOrAng AdEr pApEr tAmAdOn..
+ sOknyEr lAgI pApEr fAlsAfAh pEngUrUsAn..
pErgh..
smUA x blEy dOk dIAm dAlAm dEwAn..
mnAhAnkAn sAkIt pErOt..
fUhhh..!!
tUhAn jEr yg tAhU cAmnE kEAdAAn ktOrAng nIh..
bEfOrE ExAm mCm2 AktIvItI ktOrAng knE ikOt..
AntArAnyE prOgrAm wAjIb UnIvErsItI..

jElAjAh kE pUlAu bIdOng..
pEgI kEsAnA tAnpA mEmbAwA sEbArAng bhn kImIA yAng bOlEy mEmAtIkAn bAtU kArAng dIsAnA..tErmAsUklAh UbAt gIgI & sAbUn...
pUlAu bIdOng nIh AdAlAh pUlAu kAjIAn UMT..
jAdI sEtIAp pElAjAr yAng bArU mAsOk..
dwAjIbkAn mEnghAdIrI kUrsUs nIh..
mAcAm2 AktIvItI ktOrAng wAt kAt snI..
bEst gIlEr..









AntArAnyEr wAtEr confIdEnt..
dOrAng bErhEntI kn kApAl kAt tEngAh2 lAUt thEn tErjUn bErEnAng kE dAsAr..
bEst gAk..
pAs2 bErkAyAk..
pUsIng lA kAt pUlAu 2 sAmbIl mErEdAh OmbAk..
lEngOh gAk tAngAn tImE 2..





jEjAk wArIsAn plAk..
wOw..
kAt snI lAgI AdEr mCm2 bEndA yg ktEr x tAu..
rUpErnyEr dOlU2 pUlAu nIE mErUpAkAn pEnEmpAtAn sEmEntArA kEpAdA pElArIAn hArAm dr vIEtnAm..
PBB swOh mAlAysIA bg pElArIAn nIE tUmpAng kAt pUlAu nIe..
tp i2 crItEr dOlU2..
skAng dA x dEr ApEr pOn..
jUst bAngUnAn2 tImE vIEtnAm ddOk jEr..
cAm kUIl,kUbUr,tUgU,dIscO & mAcAm2 lAgI lA..


pAs2 ktorAng dApAt snOrklIng..
dApAt nEngOk ApEr yAng AdEr kAt dAsAr lAUt 2..
IkAn nEmO yg jd kbAnggAAn tgAnU pOn AdEr dEpAn mAtEr jEr..
tApI ktOrAng x dApAt snAp pI pOn..
yE rr cAmErA smUA bkAn jEnIs yg cElOp Air..
wAkAkAkAkA.....

cUkUp 3 hArI..
ktOrAng pOn bAlIk smUlA kEr cAmpUs..
IA 1 pEngAlAmAn yAng tErlAlU mEnArEk..
jAdI pIlIh lA UMT sEbgAi UnIvErsItI pIlIhAn AndA~
wAkAkAkA..
prOmOtE U..
x blEy blArr...



nI lA gAmbA kEnAngAn grOUp AkU dsInI..


video

No comments: